不的不說我真的很喜歡Troye這首歌

整個MV給我的感覺就是很開心

所有人參與派對 享受著歡愉的氛圍

這首歌也算是Troye人氣比較高的一首歌

Troye本人表示這首歌主要是表達年少的我們

常容易隨便把青春交付給別人

但這都沒有關西 因為這樣所以我們學到了更多

這首歌也收錄在專輯《Blue Neighbourhood》之中

What if, what if we run away?

如果 我們離開這一切呢
What if, what if we left today?

如果 我們遠離今日呢
What if, we say goodbye to safe and sound?

如果 我們必須踏出這舒適圈呢
And what if, what if we’re hard to find?

如果 我們將難以被找到呢
What if, what if we lost our minds

如果 我們失去了自我呢
What if, what if we fall behind, never found
如果 我們將一切拋諸腦後 將永遠找不到
And when the lights start flashing like a photobooth

當我們的愛情暴露在焦點之下
And the stars exploding, we’ll be fireproof
困難將至 我們將無堅不摧 無懈可擊
My youth, my youth is yours

我的青春 我的年少交付於你
Trippin' on skies, sippin' waterfalls

漫步在雲端上 啜飲著甘霖
My youth, my youth is yours

我的青春 我的年少交付於你
Runaway now and forevermore

就是現在直到永遠
My youth, my youth is yours

我的青春 我的年少交付於你
A truth so loud you can’t ignore

真實得無法忽略
My youth, my youth, my youth

我的青春 我的年少 我的青春
My youth is yours

我的青春交付於你

What if, what if we start to drive

如果 我們人生才剛開始
What if, what if we close our eyes

如果 我們闔上雙眼享受青春
What if, speeding through red lights to paradise

如果 我們一陸奔馳 直達天堂
Cause we got time runnin' on

因為我們還有時間
Before our bodies turn to stones

在失去行動能力之前
Cross your fingers, here we go

一起出發吧
Oh, oh, oh

And when the lights start flashing like a photobooth

當我們的愛情暴露在焦點之下
And the stars exploding, we’ll be fireproof
困難將至 我們將無堅不摧 無懈可擊
My youth, my youth is yours

我的青春 我的年少交付於你
Trippin' on skies, sippin' waterfalls

漫步在雲端上 啜飲著甘霖
My youth, my youth is yours

我的青春 我的年少交付於你
Runaway now and forevermore

就是現在直到永遠
My youth, my youth is yours

我的青春 我的年少交付於你
A truth so loud you can’t ignore

真實得無法忽略
My youth, my youth, my youth

我的青春 我的年少 我的青春
My youth is yours

我的青春交付於你


My youth, my youth is yours

我的青春 我個青春交付於你

Trippin' on skies, sippin' waterfalls

漫步在雲端上 啜飲著甘霖
My youth, my youth is yours

我的青春 我的年少交付於你
Runaway now and forevermore

就是現在直到永遠
My youth, my youth is yours

我的青春 我的年少交付於你
A truth so loud you can’t ignore

真實得無法忽略
My youth, my youth, my youth

我的青春 我的年少 我的青春
My youth is yours

我的青春交付於你

My youth is yours

我的青春交付於你
Oh, oh, oh
My youth is yours

我的青春交付於你
Oh, oh, oh
My youth is yours

我的青春交付於你

 
arrow
arrow

    Miss.Left 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()