close

Hi Hi 大家好~

今天要跟大家介紹一首我超喜歡的EDM歌曲喔

這首歌由DJ Zedd製作 feat.我最愛的Troye Sivan喔

今天是我第一次翻譯還請大家多多指教 ((鞠躬  

undefined

如果想要更了解Troye Sivan 戳爺可以去看我的第一篇文章喔

奉上連結給各位http://ring60320.pixnet.net/blog

在戳戳眾多歌曲中papercut大概是大家最不知道的一首吧

所以在這邊想把這首好聽的歌分享給你們

Troye本人也覺得能跟Zedd合作很不可思議


I was staring at the ceiling

我盯著天花板看
You're so pretty when you're mad

即使你生氣看起來還是如此美麗

All that I can hear is breathing

我能聽見的只有呼吸聲
Aah-aah-aah-aah-aah, aah-aah-aah-aah-aah
And we're stuck inside the silence

而我們陷入了寂靜
In a cold cold war

在這場冷戰之中
We're too proud to say we're sorry

我們沒法拉下臉去說對不起
Aah-aah-aah-aah-aah, aah-aah-aah-aah-aah

Right now it feels like we're bleeding

就像我們血流不止
So deep that we might not get back up

傷口如此深 我們或許不能再次癒合
Our words will tear through the surface

我們的言語傷害力極大
Like a paper, like a papercut

就像張紙 就像被紙劃傷般
Right now I don't know why I love you

現在我不知道為甚麼會愛上你
But by the morning when we wake up

但每當曙光乍現而我從睡夢中清醒
I'll reach for you and remember

我將會記得你
It was just a paper, just a papercut

那只不過是張紙 只不過是被紙劃傷了

I find refuge in a distance

我在遠處找到了避難之處
Even when we're breaking down (down, down, down, down)

即使我們面臨崩潰
Can't we pause it just for one kiss

能不能用一個吻使一切暫停?
Aah-aah-aah-aah-aah, aah-aah-aah-aah-aah
Ca
use I never meant to hurt you

因為我從來沒想過要傷害你
And I know you feel the same

我知道你和我感覺一樣


Still the only one I run to
始終的唯一 我努力追求的
Aah-aah-aah-aah-aah, aah-aah-aah-aah-aah

Right now it feels like we're bleeding

就像我們血流不止
So deep that we might not get back up

傷口如此深 我們或許不能再次癒合
Our words will tear through the surface

我們的言語傷害力極大
Like a paper, like a papercut

就像張紙 就像被紙劃傷般
Right now I don't know why I love you

現在我不知道為甚麼會愛上你
But by the morning when we wake up

但每當曙光乍現而我從睡夢中清醒
I'll reach for you and remember

我將會記得你
It was just a paper, just a papercut

那只不過是張紙 只不過是被紙劃傷了

 

Right now it feels like we're bleeding

就像我們血流不止
So deep that we might not get back up

傷口如此深 我們或許不能再次癒合
Our words will tear through the surface

我們的言語傷害力極大
Like a paper, like a papercut

就像張紙 就像被紙劃傷般
Right now I don't know why I love you

現在我不知道為甚麼會愛上你
But by the morning when we wake up

但每當曙光乍現而我從睡夢中清醒
I'll reach for you and remember

我將會記得你
It was just a paper, just a papercut

那只不過是張紙 只不過是被紙劃傷了



Just a paper, just a papercut

只是張紙 只是被劃傷了
Just a paper, just a papercut

只是張紙 只是被劃傷了
Just a paper, just a papercut

只是張紙 只是被劃傷了
Just a paper, just a papercut

只是張紙 只是被劃傷了

好囉~今天的介紹到這篇囉!!!喜歡別忘了幫我分享或按個推吧~

我是Miss.Left下次見 掰餔!

如果文章內容有錯誤或者有想要給我的意見都可以留言喔 

標明出處即可分享!!

arrow
arrow
    文章標籤
    Zedd Troye Sivan
    全站熱搜

    Miss.Left 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()